فيديو فيلم ديسكو ديسكو ميار الببلاوي الفيلم كامل، ظهرت من جديد مشاهد فيلم «ديسكو ديسكو» على الساحة الإعلامية، عقب حديث الإعلامية والفنانة ميار الببلاوي عنه، حيث وضحت أن انه تم تصوير معظم مشاهد الفيلم في شهر رمضان، ومن خلال موقعنا الجنينة سوف نقوم بذكر لكم كل من فيديو فيلم ديسكو ديسكو ميار الببلاوي الفيلم كامل و انهيار ميار الببلاوي على الهواء بسبب مشهد فاضح و ماذا قالت ميار الببلاوي عن شيرين عبد الوهاب؟.

فيديو فيلم ديسكو ديسكو ميار الببلاوي الفيلم كامل

ميار الببلاوي ذكرن في لقاء لها في برنامج «قعدة ستات» تقديم الإعلامية مروة صبري على شاشة القاهرة اليوم: «الفيلم كله معظمه اتصور في رمضان، وأنا عندي عقدة من التصوير في رمضان، رغم إني كنت شابة ولسه بلبس وكده، ولكن مشهد المايوه مكنتش عايزاه خالص، وإيناس الدغيدي مرمطتني ومسحت بيا الأرض لما لقيتني جيت بمايوه شورت كده وزعقتلي وقالتلي امشي البسي المايوه التاني».

وميار الببلاوي اضافت: «ولكن مشهدي الجريء مع عمرو عبد الجليل كنا في رمضان وكنت رافضة أصوره لدرجة دخلت الحمام وفضلوا يخبطوا عليا، كنت مستنية بس المغرب يأذن كنت بقول حتى لو هعمل حاجة غلط ميكونش في الصيام أكون بس فطرت».

انهيار ميار الببلاوي على الهواء بسبب مشهد فاضح

الفنانة ميار تفاجئت ببث واحد من المشاهد الفاضحة لها خلال الحلقة مما تسبب في دخولها في نوبة بكاء شديدة وانهارت على الهواء وقامت بالمطالبة بوقف بث الفيديو هذا حيث صرخت قائلة:

“لا لا بلاش لو سمحت بلاش … مش قادرة”، ثم عاتبت المذيعة راغدة شلهوب على قيامها بهذا الأمر قائلة لها: “أنا نفسي المشهد دا يتحرق وآخر حاجة كنت أتصورها إنك ممكن تعرضي المشهد ده، ومش عايزة ابني يشوفه”،

ماذا قالت ميار الببلاوي عن شيرين عبد الوهاب؟

قامت الفنانة ميار الببلاوي بالإعلان عن عدم تعاطفها مع الفنانة شيرين عبد الوهاب بسبب اخر ازمة التي تعرضت لها، وقامت بتوضيح رسالة إلى اخيها، عن طريق برنامجها «أحلى الكلام» الذي يتم اذاعته على قناة الشمس.

وميار الببلاوي قامت بتوضيح: «احنا شفنا المشكلة اللي بتعاني منها دلوقتي نجمة كبيرة محبوبة، ناس كتيرة هتتجنن عليها، وناس كتير متعاطفين معاها، اسمحوا لي أنا مش متعاطفة، قبل كده عملت فيديو وحذرتها، وقولت لها يا شيرين إنك انت دلوقتي في وقت يا إما هتنكسري وترجعي لنقطة الصفر، يا إما هتقفي على رجلك وتكملي، وربنا لا يفضح العبد من أول مرة، في حاجة اسمها الستر».

واكملت قائلة: « أنا لما سمعت إن الموضوع حاصل بقاله كذا سنة، وإن هي والعياذ بالله ربنا يعافينا، انزلقت لهاوية الإدمان، ده في حد ذاته، ربنا ستر علينا كذا مرة، نسأل ربنا يعافيها ويعافينا».

الى هنا ونكون بذلك قد وصلنا الى ختام سطور هذا المقال الذي قمنا من خلاله بذكر لكم كل من فيديو فيلم ديسكو ديسكو ميار الببلاوي الفيلم كامل و انهيار ميار الببلاوي على الهواء بسبب مشهد فاضح و ماذا قالت ميار الببلاوي عن شيرين عبد الوهاب؟.